Tuesday, December 14, 2010

shoppink kt jln tar

td trun jln tar semate2 mau beli kain cotton..yela,next sem hajat nyer mau pakai bj kurung jek gi claz...oh no!!tol ker ayat tu kuar dr mulut aku..if member2 aku bc sure gelak guling2 pnye nie..yela,dr diploma dl kot ckp cmtu tp habuk pun tadak..asik ler dok pakai jeans ketat baju singkat tu..mmg among girls yg paling payah nk pakai bj kurung r xcept isnin ngan jumaat jek..tp pakai cmtu pun xpnah ler lg kene tahan ngan pak guard time diploma dl kn..time degree nie jek der ustaz tu cm loghat semacam..bkn per,1st die juz tahan member aku,aku die lepaskan..da nk blah tu,alih2 die pnggil blk & tgk aku atas bwh.."ok,seluar awak nie slim gak nie"..eyh,ofkos ler aku slim,gigih diet kot..haha..at last dpt ler suwat warning..tunggu ms jek nk kene gi dgr ceramah beramai2 ngan mangse dress up terlampau yg lain2 tu nnti,biler ntah...

b4 shoppink ofkos ler kene isi perut yg berkeroncong dl..yela,harap jek kuar umah kol 12 tp sempat ngap roti sapu peanut butter sekeping jek..so gi serang food court sogo coz masing2 mau mkn nasi..nyesal lak ai aku gi gatal2 amik telur puyuh,knon2 cm mengidam ler,xpsl2 kene charge rm7..

da kenyang,time utk serbu jln tar r per lg..satu2 kedai dok usha,sume cm xberkenan..at last jumpe gak kedai yg aku beli kain time bln lapan ms tu utk baju raye..xtau nape aku suke gi kedai die..mayb coz akak indon tu peramah sgt..sakan ler ktorunx pilih sampai fening2 aku tgk akak tu layan..rm20 jek sepasang,mmg rambang mate ler..b4 nie rm25..tp tu ler,xbape nk byk choice coz majoriti aku da beli utk raye ms tu..last2 ktorunx borong 8 pasang kain..amboi,amboi,amboi..korunx nk buat baju ker nk bukak butik nie,melampau u...b4 blk sempat lg gurau2 & ckp "sowy ler akak wat sepah kain2 nie"..huhu..

then gi serbu kedai shawl lak..da name pempuan kn,sure la nk matching2 kn bj ngan shawl lak so kene beli time tu gak..yela,ingt datin2 jek bley matching atas bwh,ktorunx nie xbley..tlg ckit ae,mane tau berkat pandai2 matching nie kawin ngan Datuk(plz note dat da alphabet d is capital letter ok!!)..auw,tinggi sngguh cite2 mu..amin~pas aku beli 1 shawl & 1 inner cotton,hazwani juz kate mau cr shawl cotton kaler hitam jek,not more than dat coz da pokai da..alih2 gi kedai tu nmpak ler shawl kedut2 kalerful tu,tnye2 harge rm5 jek..yupz,rm5 jek,cm xcaye dowh..per lg gigih la pilih sowg satu kn..see,pantang dgr harge murah,aish~n diz time lg sowg seller terpakse lyn kerenah ktorunx..jap nk yg tu,jap nk yg nie,fening2..n dun worry,aku xlpe gak ckp,"sowy la asik tukar2"..=)

tp seyezly r nafsu cm terpakse tahan jek biler tgk shawl murah2 nie kt jln tar..shawl cotton,shawl yg anting2 tu juz rm10 tau..dl rm15-rm20,kt on9 shopping lg ler melampau,rm20-rm25 kot..nasib ler aku nie jnis bley & rajin trun sane,bley save bajet ckit..nasib ler pk if beli pun xtau nk matching ngan bj mane coz xbwk contoh,kang membazir lak,if x aku rs abiz satu jln tar kedai aku borong..(ekceli reason paling munasabah : ko xder duit zaty,terime ler hakikat tu)

pas2 otw mau blah dr jln tar,terjumpe 1 shooting drama..usha punye usha,rupe nyer drama roda-roda kuala lumpur tu..ala,yg drama lagu tema die bez tu,xcaye gi usha kt 4shared or utube ok,tajuk lagu tema die xsilap same cm tajuk drama tu...nampak ler serina redzuwan & lisdawati(suke tgk muke die live,tajam jek dagu tu)..yg lain kenal gak tp x ingat lak name,sowy yer..mungkin korunx xbpe famous amos kot,hehe..hazwani sempat snap pic,siap zoom paling max tu..




time nk blk mmg mencabar..yela sape suwuh nk blk kol 6,phm2 jek ler cmner situasi ktm tu kn..smpi nyer aku terpisah ngan bdk 2 org tu..xdpt gak nk selit2 coz padat abiz,sepadat cm iklan milo tu..xpsl2 aku kene naik tren 20 minit afta dat...luckily r dpt naik tren yg dorunx gune utk ETS tu,tren baru lg laju..selaju shinkansen tu wa ckp lu...hahahaktui..nampak sgt penipu kn..nie bkn jepun,nie malaysia ok!!even ramai giler org dok berhimpit2 dlm tu,nasib ler aircond die kuat..xder ler bau semerbak naik menusuk2 idung yg kembang nie kn..

p/s : wait for my new revolution for upcoming new sem : baju kurung kini & selama nyer gi claz...hope it will work for diz time..for jln tar : wait for me too!!aku nk pulun sume shawl hang noo,jgn main2....^_^

p/s : pic dr camera aku xdpt upload lg coz cm malaz jek mau transfer,hee~nanti2 la yer...


◕‿◕。

No comments: