Wednesday, December 29, 2010

ajaa fighting malaysia,tanah tumpah air ku!!eceh~


hope 2nd match ngan indon malam nie malaysia wat da bez cm ms tu!!


MALAYSIA BOLEH!!


wuaaa...da ler 1st match xdpt tgk coz keje full..dpt dgr sorak dr kedai mamak sbelah tu jek..diz time xdpt tgk lg..nape ler timing syif keje aku asik clash jek ngan match bez cmnie..=(

ekceli aku nie so2 jek ngan team malaysia nie..xbape nk fanatik..aku tau team malaysia ramai player mude2..sgt mude,pangkat adik2 aku jek even muke masing2 matured..muke ensem,rambut stylo..badan pun smart,tuff2 belako..bakat pun bley tahan..kire pakej mmg lengkap..tp time tu aku juz pndang si kembar..ngan team negeri or kelab malaysia lg ler xbape masuk coz rs dorunx pnye permainan sgt slow..rumput padang lak cm xckup zat..aku asik dok agung2 kan kelab ngan negare luar jek..but now,masing2 da tunjuk taring,sume nk tayang skill...baguih r cmtu,persaingan sihat kn..so from now on,i will become a die hard fan of team harimau malaya..ngaummmm!! =)


p/s : nk cr jersi malaysia lak r pasnie...*wink*



◕‿◕。

No comments: