Saturday, December 4, 2010

luka lg..adeih~

nie mamat 2 org tu pnye psl la..dok tanye soklan2 bongek..
aku yg tgh wat keje nie malaz ler nk layan sgt kn..
last2 hamek ko,tgh nk potong plastik,tertoreh ibu jari,nsib ler ckit jek..
if x,mau aku toreh muke dorunx tu,biar muke dorunx celoreng2 ala askar tu..haha..
der ker tanye cmner mau pakai perapi sunsilk tu..
siap kasi botol tu kt aku swuh bc kn,hampeh jek..
aku per lg,ckp ler aku bkn promoter sunsilk kn..hamek ko!! ;p

if xder keje,aku ske tgk gelagat customer tau..
xpecially laki yg stylo2 nie,tgk2 rupe nyer da kawin..
dress up mmg smart r,cm remaje2 alaf br nie..
tgk2 dok dukung baby da..gaye lak ala2 bapak mithali lg..cayala!!
aku rs if dorunx dok ngaku bujang kt luar,cnfirm org caye & cair dowh..
aku slh sowg nyer mayb,haha..uish,jgn ler sangkut ngan laki org kn..
"jgn wat hal yer cik abg even bini awk tu cm matured ckit,dress up pun xsetylo awk..kang mkn penampor kang..haha.."

ok,aku bkn usha bapak baby ae..ekceli nk usha baby tu r..=)
ske r tgk bdk comel2 nie,geram sgt2..
rs nk cubit2 jek tp tahan r,kang terlebih cubit da jd kes dera lak kn..

kdg2 biler aku kene turunkan brg dr rak atas2 tu utk stock up,aku siap berangan lg..
berangan yg biler aku nk jatuh tbe2 der mamat ensem sambut aku..
wah,da cm dlm filem tu..tinggi tol khayalan mat jenin minah nie ler,perahsantan tol!!haha.


ayat sedapkan ati => " xper,sebulan jek ok,tahan2!! "

◕‿◕。

No comments: