Monday, January 10, 2011

soksek psl AJL25






juara AJL25 : ana rafali - tolong ingatkan aku *unexpected*
2nd : MUH & black - drama king
3rd : hafiz - noktah cinta
vokal terbaek : hafiz - noktah cinta
persembahan terbaek : FT - hanyut *expected*


#1 time awal2,pengacara nampak gelabah sampai tersasul2 ckp..aku paling prasan mase cheryl ckp terkelakar,padahal nk sebut terlakar..^_^

#2 abg shahir kite da bukak braces tu..abg ker?!sebaye kot,huhu...xtau ler aku yg br prasan ker per kan,ntah2 da lame die bukak tp aku yg outdated,malu jek...nape die bukak braces ek,da xcomel la!! =)

#3 fesyen penyanyi laki mcm borink jek...tp aku suke fesyen tomok,black ngan API..xler terlalu common cm yg lain tu kan,blk2 formal cm gi keje..tomok ngan black fesyen same jek,ala2 military tp sebijik cm time FT nyanyi lagu bencinta AJL24 r..API lak ala2 tentera jepun pnye costum..(miltary ngan tentera xsame ker?! ;p)

#4 time hafiz nyanyi aku xbape nk amik port coz perut berkeroncong mintax mkn..tgh2 syiok mkn nasi tu,izzat jerit kate hafiz jatuh pengsan,aku per lg,ngan jari penuh nasi berlari r naik atas kan..langkah mmg besar giler r,if masuk lari berpagar mau 5 pagar skali aku langkah..tup2 gimik,siot tol..nampak sgt gimik die mmg menjadi!!pas2 hamek ko,ayah ngan mama bising coz nasi berterabur kt hall atas..hee~

#5 geram jek coz xdpt nk fokus time FT nyanyi lagu selamat malam..nie sume gara2 contest sayanakmenangiphone yg ally ckp b4 tu..sibuk la dok tweet kt twitter izzat tu kan ngan harapan dpt ler iphone4 tu..tp hampeh coz masing2 xphm bahase mlayu,org swuh retweet pas2 jwb tp ktorunx gi tweet..*iphone4 dlm mimpi jek r*

#6 persembahan ziana zain ngan dato' ct mmg awsome!!aku suke sgt2...time ziana zain nyanyi,aku terpk gak,die-hard-fan die yg sporting giler time mentor ms tu xdtg ker..if dtg,sure tgh layan abiz persembahan ziana..

"Klon Ziana Zain dapat hall of fame selama 5 minit yang tidak ditayangkan di kaca tv, hanya khas untuk penonton di stadium. Ketika itu, Ziana Zain sedang mempersembahkan lagunya di pentas, berlawan-lawan dua kembar tak seiras ini."

*ader gak rupe nyer...costum cm same ms mentor tu jek,huhu*

credit : ohbulan!

#7 b4 umumkan juara lagu AJL25..aku,mama ngan izzah sbuk tekateki sape yg bley mng..lg2 pas pengacare ckp penulis lirik,komposer sume penyanyi tu sowg..mama : "ntah2 penyanyi pompuan tu r,sape ek name die?"..."YUNA".."bukan..lupe la name die,ana per tu,ana matawali ae"..hamek ko,berdekah2 aku ngan izzah gelak..hahahampeh tol,anak bertuah.."ish,xkan la die,lagu die biase2 jek kot"..tup2 mmg ANA RAFALI juara..hamek ko,gelak kan mama lg,kan terer mama teka tu..(",)

#8 pentas AJL25 mmg superb!!spechees aku tgk..ala2 grammy award tu..cayala TV3..

#9 ally,cheryl & fbi mmg bez mlm td..sbb dorunx ber3 r xbowink majlis tu,xmcm pengacare ASK2010 tu..(sowy double A,even aku suke ko & xtgk pun tp aku terpakse gak admit dat coz sume org ckp cmtu ;p)


*lawa r kaler dress Yuna,so sweat!!even aku agak geli tgk part yg mcm sisik ikan tu,huhu*

*both of them comel!!
<3 lisa punye shoes*

*bkn sng nk tgk fauziah ghouse wat rambut curl..<3 her shoes gak!!*



even aku xbape nk caye ana rafali bley mng tp aku xder ler kejam sgt kan sampai nk kutuk2 die..mcm sum people nie,xsampai 1 ari pun AJL25 abiz,dorunx da create page fesbuk SAYA TIDAK BERSETUJU ANA RAFALI MENANG AJL25..ingt nk print screen tp da xwujud lak page tu biler nk bukak td..yg jumpe page atas tu jek..


p/s : frust gak FT or black xjd juara -_-..tp xper la,rezki masing2 kan..psst2!!tibe2 rs nk karok dpn lappy lagu ziana zain ngan dato' CT lak..=)


◕‿◕。

No comments: