Tuesday, January 4, 2011

awal2 sem da wat hal

mane gi sume janji2 manismu utk azam taun br tu haa!!
ouh,lupe lak,aku mane der tetapkan azam utk taun nie,hehe..
tp if bley aku mmg nk jimat cermat ckit r,nk gune duit seWISELY yg mungkin..insyaallah~

nie fikri punye psl r,tbe2 lak ajak aku gi pavi & sunway pyramid smlm..
ajak kuar psr mlm sdah r..;p
1st serbu pavi..mmg tmpat org kaye2 jek tu tp aku xkaye pun,sj gatal2 gi sane,bajet nk nmpak cm org kaye r..haha..
biler org xkaye gi ctu,alamat cuci mate jek la lbih kn..
aku target mau beli skinny jek pun..SKINNY JEK OK~
acah2 masuk AX..tgk jeans die mak aih,rm700 tu!!*gulp*
pas2 masuk topshop..jeans die kain seyez smart..tp over bajet lak..REJECT..
next plz..masuk padini,ok standard bajet aku *fuh*..nampak vincci dl so kene serbu vincci dl la kn..
nk beli sandal gladiator over bajet so REJECT..last2 amik flat shoes..DONE..
skinny jeans lak..kain smart,harge reasonable..DONE..
yg geram nyer,pas beli skinny kt padini,asik jumpe skinny lawa2 lak kt tempat lain,hate dat!!
ekceli over bajet pun sume tu..mcm kt zara,uniqlo..so KIV dl r..
(bajet cm ko byk duit la kn,ntah KIV smpi zaman biler la tu ;p)
tp yg aku paling xtahan tgk legging trousers kt uniqlo,seyez aku terpikat ko mmg da bomb r..
tu pun terpakse KIV..=(







time dok tunggu si fikri shopping dlm zara,aku kt luar asik wat ops usha mengusha org..
korunx jgn xtau,bdk nie kuat shopping dowh,klh pmpuan,lame bebenor dlm satu2 kedai tu tau..nasib beli,if x,mau kene pelangkung ngan aku..haha..
kt zara jumpe laki hindustan nie ensem bangat..nampak cm mix omputih pun der..
rambut da ala2 jambu terhot JB tu,muke lak suci dlm debu..
die mcm tgh demam coz sneezing xbenti2 tp still hot beb even kt tgn xlpas2 pegang towel lap hingus tu,hehe..*jatuh chenta jap*
kt bobbi brown lak staff die dok main make up sowg laki nie..
siap pakai kn fake eyelash bagai r..dr tepi & gaye rambut sbijik cm jo kwon 2AM tu..
yg paling xbley blah nampak mak dara..ala,yg jual jamu tu..
amboi,kemain tu,ngan baju kurung moden,sanggul tinggi bagai nk rak,high heel mcm sejengkal tinggi..nenek vogue(sebutan : vo-gae ok!! ;p) gituu!!!



xtvt mengabizkan duit lum tamat lg..
then gerak gi sunway pyramid lak..
ok,kt cnie si fikri masuk kedai yg lbih kurg cm kt pavi pun..
same ler cm aku,last2 dok serbu padini gak..kt cnie bez ckit coz der jual t-shirt yg longgok2 diskaun 50% tu..
tu jek yg aku mampu tp peduli hape aku,as long aku hepy..kan..kan..
syiok jek pilih,xyah pk nk korek duit mane tau..(yela,sbb ko dok swap debit card jek,mmg ler ;p)
last2 4 baju tumpas kt tgn aku..hee~
blk2 padini..ko der syer ker per..huhu..
tp frust gak coz gi cotton on xdpt beli pape..over limit da shopping..=(
da ler brg2 die nmpak bez & reasonable..xper KIV dl..again KIV!!aih~

ekceli aku da lame xshopping kt shopping complex nie..
mentang2 ler skunk zaman IT makin berkembang pesat,website & social networking pun da bersepah..
aku rajin ler shopping online nie..tgk berkenan,komen kt photo,bank in pas2 trus dpt dpn pintu umah..
so biler gi shopping smlm tu,aku cm agak kekok dowh..
belek baju tu xkena,belek seluar nie xkene..ntah r,mcm xder feel..
mayb pasnie aku kene gilap blk bakat shopping kt shopping complex nie yer..=)
*eleh,kekok konon,xder feel konon,skali ko da beli,enjoy kemain der r,shopping lbih dr org yg ajak ko kuar lg tu!!*


wishing list mcm xyah tnggu lame2 nk direalisasikan ek nampak nyer..

1. skinny jean -CHECKED-
2. gladiator sandal flat shoe -CHECKED-
3. t-shirt even xmasuk dlm wishing list, nk kire gak ;p -CHECKED-

yg lain otw...wee~


p/s : thanx fikri coz bwk aku gi wat amal jariah kt pavi & sunway pyramid..nnti rs nk gi lg,ajak la yer..=)
no wonder la kan nape aku pokai ujung2 sem..so pasnie korunx ignore jek la ae if aku meratapi diri...-_-


◕‿◕。

No comments: