Monday, January 17, 2011

permulaan sem yg sgt tak cool


da 2 minggu da aku stat new sem...tp sem nie mcm xbez..
aku xprepare pape pun b4 blk cnie..
org kate mcm xnk blk r..brg sume ahad tu br sbuk nk kmas2,br sbuk nk geledah blk almari cr baju2..
xtau ler nape tp ati aku cm da twar ati nk blaja ker per ntah..
xder mood langsung nk msuk sem br!!



da ler mcm lngsung xder idea per yg nk blaja sem nie..
main redah jek masuk claz,without nothing dlm kepale brain nie..*awal2 sem kene rajin,simpan kuota utk ujung2 sem daa*
masuk2 jek der lec da bebel kene wat assignment tu,projek sane cnie bersepah..
adoi,bg ler ruang kt aku nie nk rilex dl..*xckup2 per relax sbulan lbih,sigh~*
dorunx cm push nk sumbat mcm2 even br awal2 nie..
xper la,da tugas dorunx kn,aku layankan jek tp padahal kpale brain da ke laut tu(khayal)..
biler tnye mule r gelabah itik,blur2!!


pas2 ditambah lak ngan kesihatan xmengizinkan,asik nk sakit jek..*bkn nk menyalahkan ketentuan ALLAH tp juz merintih nasib*
paling kerap kene selsema..aku nie da ler if selsema sure pakej ngan sakit tekak,sakit kpale gak..
nasib baek stok ubat der so xrisau sgt..tp if asik telan ubat x elok gak kan..kan kan..-_-
cm skunk nie,tbe2 kene sesak nafas lak..aku mmg der cik asma nie..
nasb baek gak ler cik asma juz dtg ngan lenggang lenggok die,xtruk sgt..
tp sbb nafas pun da bunyik cm kerbau mendengus,mau xbley tido weyh..
kene lak idung sumbat,baguz sgt ler tu,,makin bertambah2 ler ssh nk nafas..
xper,da telan ubat selsema pun,japgi sure pengsan punye..=)


p/s : jage lah kesihatan anda!!


◕‿◕。

No comments: