Sunday, November 14, 2010

its over!!

for 3 weex aku bergelut ngan nota-nota cinta..uish,sgt mencabar..
aku keje keras nk khatamkan sume tu..
nk date ngan 6 guyz ler katekan,knon cm teruja r..;p
degil tol mamat2 nie..certain bley pakai,certain mcm x,givup tol aku..
payah bebenor mau phm dorunx sume..
date slame 3 jam for each of them mmg meletihkan..
ye2 aku curahkan ayat2 dlm nota cinta yg aku study tu,der gak yg xmenjadi,aiseh~
but finally relationship between us is over!!i'm officially free now..oyeahh!!
cuti lbih kurang sbulan lbih nie,der sape2 mau msuk line?jom gi date,bowink ler..haha..
kriteria yg diperlukan sng jek : tinggi cm lee min ho,cute cm nichkhun,macho cm siwon,der lesung pipit cm lee seunggi..der 6 pax diutamakan..*wink* (kenyit gatai!!)

luahan ati pas date ngan dorunx sume aku xpress kt fb..=S













p/s : cite nie bkn mau mengesahkan tuan pnye blog nie playgirl or mcm perigi cr timba..xder kaitan lngsung ok!!sekian time kasih...^_^

◕‿◕。

No comments: