Thursday, November 11, 2010

hikmah tido lambat

smlm dlm kol 3 lbih cmtu,der dgr bsing2..ingt ayah gi toilet blakang..puas gak jerit "ayah2" tp xmenyahut..ayah kdg2 mmg sj jek wat snyap tau..datz y aku ngan izzat wat dunno jek..tp bnyi bsing tu xbenti2 lg..ktorunx decide trun bwh even cm agak cuak..pas gi usha toilet blakang,dgr r bnyi air trun cm br pas gne so pk tol ler ayah br gne kn..

ptg nyer,tbe2 br prasan pagar tepi kene potong..pelik gak coz bpe kali ulang alik kt ctu b4 tu tp bley lak xprasan..grill lak kene umpil,sliding door pnye lock rosak coz kene ketuk..aku lak bkn nyer xprasan grill terbukak ngan sliding door pnye lock rosak n terbukak ckit b4 tu tp bley lak pk mayb kazen aku yg try bukak time die dtg antar laksa..ntah per la yg bedebah2 tu jampi kn..

kuang ajaq tol,nk msuk umah org xberpade2!!umah ktorunx xder pape mau amik ler wahai perompak2 sekalian..nsib ler aku ngan izzat lum tido..mayb dorunx blah time ktorunx trun bwh tu coz izzat bkak lampu tangge..tp kire kental gak bedebah2 tu coz time ktorunx dok jerit2 pnggil "ayah2" tu bley lak dorunx continue wif keje haram jadah tu,bajet ktorunx xkn trun la tu..ah,if aku jmpe tu,siap la aku putaq2 kpale tau,ceit!!

yg xbley blah umah jiran aku r,dorunx siap berak tu..aiya,if da xthn pun,mntax ler permission gne toilet tu leklok..kok yer pun mau kasi ilmu mujarab,pling x timbus la blk,wat cm kucing tu,der gak nmpak cm tamadun ckit kn..nie gi lpas kt longkang,xsenonoh tol..euw!!

deret umah aku der 2-3 umah yg dorunx try & error xdpt msuk..mayb coz geram dorunx gi mengganas kt area umah lg 1 tu..4 umah kot kene pecah msuk,smpi der yg kene ikat..uish,xbaek tol..

ptg td der csi my dtg..eceh,csi tu,name nk sdap jek..ala,pakar forensik la..nk cek cap jari bagai tu la kot..

◕‿◕。

No comments: