Saturday, April 14, 2012

Mr Junior burger

even its M-I-S-T-E-R tapi aku still nak sebut S-U-P-E-R ^ ^
(tak sangka still der lagi sisa-sisa suka SuJu,padahal sekarang nie aku kemain spazz pasal CNBLUE,MBLAQ,Big Bang..wohooo~)
kpop much..zZzZzZz~

orang sume dok kecoh-kecoh pasal burger bakar kat wangsa maju tu tapi apakan daya,student takda transport cam aku nie kene la cari alternatif lain nak puaskan nafsu kan..

so here we go,homemade grilled burger Mr Junior..grilled ngan bakar sama jek kan so bley la dari takda..tiap burger ada tagline..da cam AF da nie,hiks~



Pizza Burger is mine! *nomnomnom..burp,alhamdulillah*
guna sos spaghetti then ada keju mozarella
tagline ---> untuk kepuasan

Splash Burger
ngan sos black pepper
tagline ----> untuk comot-comot

kalau amek yang set tu burger sekali ngan 2 ketul hashbrown + iced tea...
lebih kurang jek cam set burger bakar kan,aku penah google set dorunx skali ngan 2 ketul hotdog + air (sampai googled,nampak tak betapa tempting nyer burger bakar tu sampai aku rasa tengok pic pun da cukup wat aku terliur =.=')


nampak sangat sekarang nie burger lover da muak makan daging burger sedia ada cam brand Ram** tu,nak try something different..
memang different sangat la sebab daging tu mampat sangat,puas hati..lak tu die bakar so takyah la bising berat naik kan even makan everyday..eh yeker? >.<


sape layan channel TLC or whatever food channel sure penah tengok Man VS Food etc tunjuk fast food restaurant kat sana yang 100% wat daging sendiri..
hope kat sini pun nanti camtu la kan so if nak boikot McD ker,Burger King ker time tu no hal la =)


p/s : tak paham entri nie pasal aku da try burger Mr Junior ker nak cite pasal aku kempunan nak makan burger bakar?
baik korunx pi siap-siap then cari la either one of this burger dari peningkan kepala nak fikir ok! *kenyit-kenyit mata*



◕‿◕。

No comments: