Monday, November 14, 2011

kereta wajib beli tahun 2012




TRAILER





EPISOD 1






EPISOD 2



ayah,nak camry satu!!make sure kaler merah tau!!


ko hengat beli kete macam order kat kedai mamak,"ane,roti telur satu!!"..kalau camtu,memang bercambah cam cendawan lepas hujan la kilang kete kat dunia nie..time tu rase nyer porsche,ferrari tu standard macam beca kat dataran pahlawan tu jek..orang da tak heran da,pandang setakat celah gigi jek,murah ngan senang sangat nak beli..


tapi peduli hape aku,nak jugak camry merah nie..hot weyh!!lg bertambah hot biler lee min ho aku jadi model *wooot2*


rase macam tengok drama korea lak biler tengok iklan toyota nie..siap letak OST Boys Over Flower-You are My Everything,wat aku lagi rindu kat rambut curl goo jun pyo T__T...kemain ikut hallyu wave,nak tarik golongan remaja mungkin..eh tapi harga tu kene la letak murah sikit,baru la betul nak tarik customer cm kitorunx nie beli,yer tak?jangan lebey rm100k bley,diskaun nie untuk remaje umur 25 tahun jek r,tak rugi mane pun..



tapi kan,iklan nie macam der cacat sikit,part tak logik..ader ker patut kat episod 2 tu LMH beli air tin pastu few seconds after that,die kemek kan tin kosong..sekali teguk per die minum..haus bebenor ko LMH oi..LMH punye pasal,perfect jek iklan nie bg aku..proud to be Minoz!! =) bias giler komen aku...



yang penting aku cop joon lee ok!!ibarat kahwin ngan LMH,dapat anak iras iras joon mblaq..sape nak dapat anak iras iras kwon 2AM,amek la kwon lee yang jahat tu yer...



nak tengok episod 3 ngan 4,gi la serbu website toyota kat SINI yer..lum release lagi pun..if tak memang sume aku sumbat dalam entri nie...giler talak ler katakan..eh?
nak tengok "behind the scene" pun boleh..


rase nyer if lee min ho ngan park min young lagi sweet kan...untung untung toyota bley catat jualan camry nie sampai duapuluhtiga juta sebulan *ok,tipu*





p/s : if tempah camry nie skunk,bley dapat promo,"beli kereta,percume lee min ho" tak ahjussi toyota? >__<

so ayah,takyah pening kepala nak usha design camry nie,memang confirm cun punye!!"beli kereta,dapat menantu"....sape nak bagi promo terhebat abad nie..so per lagi ayah,rembat r satu!!


agak conpius toyota jual kereta ker jual LMH coz komen sume pasal die jek..huhu..
camry ngan LMH,the one and only!!


credit to @corcraze
thanx bg link td..tido mlm nie mimpi naek camry merah la i...vrooommmm~



◕‿◕。

No comments: