Saturday, November 21, 2009

5 juara

list lagu2 yg dpt msuk AJL 24

black(juara mentor) - aku rindu syg kamu
tomok(juara oiam3) - rindu terhenti
stacy(juara af6) - pakai buang
hafiz(juara af7) - masih jelas
estranged(juara AJL22) - aurora
aizat - kau aku
aizat - pergi
yuna - dan sebenarnya
hujan - aku skandal
alyah - tak mungkin kerna syg
bunkface - situasi
faizal tahir - bencinta
akim - bengang
misha omar - cinta adam & hawa

nsib baik lagu bencinta dpt msuk final kn,aku cm da frust da dgr faizal xdpt nyanyi mlm tu coz lagu tu bez giler kot..salute r kt shila,even awal2 cm gigil nyanyi tp die dpt bwk lagu tu ngan trbaek r..misha lak cute jek smlm,siap main kenyit2 mate tu ngan abg cameraman..ehem2..*wink*..
sume lagu bez2,xsbar aku nk tnggu AJL 24...biler ek? juz wait n c la kn..

◕‿◕。

No comments: