Monday, December 26, 2011

home alone

being alone & lonely for 3 days and 2 nights is like "ko tengok aku,aku tengok ko",kate aku kat tv.."aku peluk ko,ko peluk aku",kate aku kat tilam.."aku makan ko,ko makan aku,eh?",kate aku kat mahkluk bg orang gemuk(makanan)..
bosan giler babeng weyh!!
so hari ketiga ditinggalkan berseorangan kat umah tu,aku acah acah la nak memanjakan diri...

#serbu tesco untuk dapatkan air bubble tea

sayang seribu kali sayang,beriye aku drive jauh jauh tapi takde pun flavour yang aku nak tu
i miss coolblog so much!!banana milk tea with pearl,come to mama please~ T__T
*googled website coolblog* nak suwuh ayah pacak 1 depan umah...lalalala~


#serbu secret recipe

plan awal nak rembat cheesecake JEK tapi nafsu tamak sudah mari,pi rembat cake lain bukan satu tapi dua sekali,maigoat~

chocolate banana cake & carrot cheese cake
dont worry,tak gemuk la makan bende alah nie..carrot ngan banana kot,bukan ker memang kite digalakkan makan buah ngan sayur *ignore dat 'cake' word on both of them* =)


#singgah shell
1st time nak bubuh angin kat tayar kete nie..nervous mak,haha..ayah cakap,pusing bende alah tu sampai 210,then isi jek la,die akan bunyi bip bip biler angin da penuh..
tapi aku tengok kat skrin tu,orang before that set 29 PSI..ala,pebende lak nie (stat la gelabah kan)..eh,cool jek kot,bace la instruction tu haa,per susah..
ok,aku tengok if 214 PSI die dalam 31 so set it as 31,SETEL!then die pun tulis if da penuh akan bunyi bip bip,ALRIGHT!
tapi time aku bubuh tu,takde lak bunyi bip bip kan,cume muncung tu tertendang sendiri r..aku assume tu la bip bip nyer or mungkin bende tu bisu today,juz tunjuk action..
masuk tak masuk angin tu lantak pi la,as long aku da try wat yang terbaek and tak create da hollywood scene bagi tayar meletop kebabom kat shell tu sudah..tak pasal jadi filem box office kalah steven spielberg tau..


#car wash time

its time for What-The-Lazy 2471 to pamper himself..
takde makne nyer skunk nak cuci sendiri,penat kot,baek antar car wash jek,sangat worth it ok..
cuci luar + dalam + enjin = RM16 ==> SETEL!!
kemain ko masuk spa,wat facial bagai kan...
hensem lg shining da mr whivy!! *pakai ray ban kalis silau*



p/s : confius jap whether aku yang patut dipamper lebih sebab home alone or mr whivy nie haa..tak aci sungguh!! *majuk 23 minit*


◕‿◕。

No comments: