Friday, September 16, 2011

[HOMEMADE] chicken chop & mashed potato


untung dapat adik amik culinary nie,dapat ler aku goyang kaki,tup2 da siap jek makanan..tu pun if die tak nyusahkan aku la kan kerah drive pi tesco la,giant la nak cr macam2 ingredient tu..naseb ler per yg die masak tu ok(for now ok la kn),if tak,mau aku tuntut byr harge penat aku ke hulur ke hilir tu ;p..

bukan takat chicken chop jek homemade tp ngan ayam die pun homechop..tak sempat lak aku tgk budak nie potong ayam tu..tapi biler tengok ceiling ngan dinding umah,nampak gaye takde ayam terbang,kire pun cukup jek bahagian ayam yg da potong tu so pasnie bley r keje part time jd pemotong ayam kat mydin yer..


p/s : jangan tertipu,black pepper sos tu beli siap dlm botol punye r,lum expert nak wat sendiri...



◕‿◕。

No comments: