Tuesday, June 28, 2011

pesta buku selangor 2o11

selase mase tu aku terjah pesta buku kat sacc (bkn mall tau tp convention center tu)...looks like aku nie ulat buku kan..sangat!!haha..even aku rase banyak buku untuk budak-budak and ke arah islamik tapi novel pun banyak kot..der booth karangkraf/novel alaf 21(betul-betul kat area west entrance) & booth siti rosmizah(H04,if tak silap la)..untung-untung korunx bley jumpe siti rosmizah time weekend nie..majoriti buku der diskaun from 10% to 50%,untung beb..oh,and tak lupe,sesape yang tengah cari buku "bogel menuju tuhan" by zahiril adzim(ala,daim dalam cite "juvana" tu or if tak kenal gak,die tunang shera aiyob,pengacara WHI & pelakon filem "karak" *gosip sat* ;D)...bley r terjah booth N22 yer..harge rm30 jek..aku if tak memang cam tertarik & eksaited nak cari buku tu,alih-alih da jumpe tak jadi lak..kenape?sebab nyer,baru ku sedar,aku bukan la berjiwe sastera..ngeh3~so for those yang rase perasan ulat buku cam aku gak,mai la serbu pesta buku tu..



nie buku yang kitorunx sempat grab..rm10-rm15 jek..murah kan..
p/s : aku sendiri confius same ade aku nie da tukar kos culinary art ker aper..nantikan entri kelincahan chef ZY cube-try-test resipi dalam buku tu yer ;p


angry bird pun boleh..buku ker?!rm10 jek nokk,comel lak tu..



◕‿◕。

No comments: