Wednesday, March 16, 2011

......dalam botol


ada sapa-sape nak tengok cite kontroversi nie?
dengar tajuk pun da gerun kan..ahakz~
jom meriahkan pawagam berdekatan anda 24 MAC 2011..
pssst2..jangan jadi cam filem 2 alam sudah,mencapub jek lebih tapi habuk pun tadak..kan kan..sape setuju angkat tangan macam usop ^_^


eeee....per dalam botol tu?*CENSORED PLEASE*


mengancam nyer nyah...kalah mak nokk!!


uish,nie lagi hot..nangis mak tengok!!
tibe-tibe teringat dialog-dialog rempit lu la der..xseswai tau!! ;p


lum pape filem nie da create kontroversi sebab arja lee,pelakon utama berbogel time scene nie..macam-macam..=.='


ensem kot arja lee nie!!
aku penah jumpa real-real depan mata masa tengok teater KAKI BLUE lagi..
nasib ler aku da usha cast untuk teater tu awal-awal lagi,if x,mati-mati aku ingat die chinese tau..
aku da stat suke die time tu lagi coz die sempoi abiz..
time tu die botak la,takder rambut pacak-pacak cmnie..lg ensem yang nie *wink*
tp skunk pas scene kt atas tu..err,not sure la suke lagi ker tak...huhu..







p/s : warga-warga softlan diluar sana yang intend nak tukar jantina anda,sila tengok cite nie yer..tak payah buang duit gi thailand nak wat operation bagai,baek gi snoorkeling/scuba kt krabi/phi phi island tu,lg syiok!!
akhir kata,bersyukurlah dengan apa yang kita ada..oyeaahh!!



◕‿◕。

Tuesday, March 15, 2011

kecantikan adalah hak milik setiap insan

ader sape-sape kat sini tak mau cantik ker?angkat tangan ckit!!
nampak sangat ler menipu nyer sape yang angkat tangan tu kan..
ko dok planet pluto ker nak jadi hodoh cam alien-alien tu..


penah tak lalui situasi camnie...

--------------------------||---------------------------

drama 1

cik gayah : oit,tu bukan mona anak bedah ker?ala,yang tak kawin-kawin tu..
cik joyah : yela tu..ish,tengok la tu,memang patut sangat ler tak kawin sampai sekarang..laki buta mane la nak kat die tu kan..hodoh nyer!!
mona : (menangis teresak-esak sebelum beredar meninggalkan kedai runcit tersebut)


drama 2

dolly (name sebenar jenab) : weyh,ko nie tak seswai langsung la nak kawan ngan kitorunx..muke cam pape ntah..
melly (name sebenar melah) : ntah ko nie,kunun natural beauty ler sgt tu,muke cam betty jek..tengok kitorunx,pipi cam kene tampor beruk,br trend dowh!!


drama 3

nia : weyh,aku xkonfiden la nk present depan orang ramai-ramai nie..sure dorunx gelakkan aku nyer..
mia : ala,jangan la risau..ko present jek,lantak la dorunx nak kate aper...

(time nia present)
botak : tengok nia tu weyh,tolong r,xselera dowh aku tgk muke die..
gondol : yela,jerawat sane sini,tompok-tompok panau lak,telinga capang,kening cam degawan,idung penyet,mulut cm itik,gigi terabur,bulu mate kontot..adoyai~
botak & gondol : woi nia,da la present tu,tengok muke ko pun xselera,nie kan nak dengar per ko cakap,muntah hijau kitorunx kat sini,kan kelas!!
(dengar gelak-gelak jahat menggegar seluruh dewan kuliah)

--------------------------||---------------------------


and sebab drama cam kat atas tu la orang stat wat macam-macam untuk tutup sume cela-cela tu...

orang stat pakai macam-macam krim kat pasaran!!
orang stat pakai braces!!
orang stat pakai make up tebal 10 inchi cam opera cina!!
orang stat cantas kening!!
orang stat pakai bulu mate palsu!!
orang stat serbu pusat kecantikan untuk wat facial even berabis duit PT pun!!

sume tu hanyelah untuk CANTIK..yer CANTIK!!


aku xkate la aku xwat bende2 kat atas tu kan,ader la jugak..
sape tak nak cantik kan,tol tak?
and bagi aku,wat sume kat atas tu takda salah nye coz tu tak mengubah 100% pun kekurangan kite..
cume beringat la,jangan gune prinsip "biar papa asal bergaye"..busuk punye perangai!!

yang xboleh terima dek akal if...

orang stat wat pembedahan plastik..
nak idung cam dafi la,nak bibir cam angelina jolie la,nak rambut cam dr rozmey la (erk~nie tak salah pun la,dun worry ;D)
orang stat wat susuk,tak kire la susuk biase ker,susuk emas ker..

korunx ingat cantik sangat ker if wat bende tu..biler da kene efek die baru nk nyesal kan..
time 1st wat,kemain bangge nok,tayang muke sane sini,pantang nampak camera nak menyelit..
kembang-kembang bontot biler orang puji sane sini..
if cantik tapi sampai kene tanggung derita,pas2 lagi dasyat tanggung dosa,patut ker camtu?



Jocelyn Wildenstein.



Donatella Versace.
donatella versace (fashion designer) : too sad she can't design her own face like she design the clothes!!






amboi,kemain melebih lagi ko modified bumper ko kan..nak suwuh cium jalan ker?agak-agak tu muat ker kat parking lot?haha..








Young Hang Mioku.

da cukup comel aku rs pompuan korea nie kan!!die nie sangat obses ngan plastic surgery sampai doctor pun refuse nk wat operation lagi kat die tau..tapi camner ntah,der sowg doctor nie bukan takat sanggup inject lagi,siap kasi face-injection kit lagi untuk die wat kat umah..biler abiz silikon untuk inject,die bley lak wat keje giler guna minyak masak..adoi,aper ker bongok nyer weyh..

Old Hang Mioku.

lastly end up cmnie la..tragis sungguh la cite hang!! (ouh,name die memang hang pun,HANG MIOKU)



cantik ker dorunx nie lepas plastic surgery?aku nampak cam lagi pelik der la,alien terserempak pun lum tentu lagi dorunx nak ngaku sedara dowh..haha..
renung-renungkan & selamat beramal~





p/s : masing-masing der kecantikan tersendiri..jangan down ok!!juz serlahkan dengan care kite sendiri....^_^

p/s : tak berniat nak singgung sape-sape pun tau,juz untuk tatapan bersame..tapi for those yang terase,sowy sangat-sangat ok..=.='



◕‿◕。

internet anda lambat macam siput sedut?kura-kura?



da agak da sure der kene mengena ngan earthquake kt jepun tu..
mcm ms tu earthquake kt indon ker mane ntah,pun der prob cmnie..
but yg pelik nyer,nape ms jd jumaat ms tu,xder pun teruk cmnie..
weekend lpas pun xder pape..
arinie time org sume sibuk nk wat esaimen(esaimen sgt!!) la die wat hal tau..grhh~

if rs mate korunx xcukup besar nk usha pic atas tu even da click untuk tumbesaran,mai KLIK SINI...




p/s : plz someone pegi selam bwh laut tu tengok pape yg patut,cabel tenet tersangkut kt batu karang ker,kene gigit ngan piranha sesat ker...(eyh,tol kan cabel tenet tanam bwh laut..err,tak ker?hihihihi *gelak cover malu*)



◕‿◕。

merong versi korea


sangat cute ok,seyez wa ckp lu!!
merong is like blueeekk la..ejek-ejek manje gitu..
merong!!merong!!merong!! ;p




p/s : nk call mcd delivery nk order sundae cone boleh?if dpt choco top lg bez..*mengidam*


◕‿◕。

Monday, March 14, 2011

tiket bruno mars sold out

pas keciwa xdpt gi SS3,skali lg,keciwa for da 2nd time..
kali nie xdpt gi konsert bruno mars lak..
cm kes SS3 tu coz tix idaman hati da sold out,nk beli tix lain xcukup bajet lak kn..
yg bruno mars nie lak bkn stakat tix murah jek abiz tp sume tiket SOLD OUT ok!!
aku br terpk nk usha kt website psl jualan tix die kol 8 td..
tgk der 15% diskaun utk maxis subscriber,cam berbunge-bunge gak ler ati nie kan,der harapan,yess!!
da pk da nk gi usha tix outlet sabtu nie if parents kasi gi..
alih2,izzah ckp awal ashaari tweet kate tix da sold out..
refresh website tu blk,haa amik ko,mmg sah pun da SOLD OUT..haramjadah tol r..






p/s : next time wat la kat bukit jalil..nie wat kt pwtc bape kerat jek la yg muat ='(



◕‿◕。

Sunday, March 13, 2011

kontroversi ultraman

kecoh jap since tghari td psl BH yg dikate as tak prihatin kt nasib org jepun..
nasib kt google melambak,bley gak ler aku usha kartun tu..
aku suke bc BH but ahad jek terskip coz nk bc pancaindera..sowy~ -__-



ouh,psl ultraman larik dr tsunami rupe nyer!!
aku no komen ler,kang komen lbih2,aku lak yg kene tempias,huhu..


sampai kuar kt CNN weyh..


for more info,click HERE


dun worry guys,BH da mintak maap pun..
check it out HERE
hope things like diz won't happen again in da future ok!!
plz be sensitive on others la..



p/s : nobody's perfect..so BH tetap dihatiku!! ^_^


p/s : pray for japan!! =.='



◕‿◕。

9.0 skala ritcher

11 MARCH 2011

tengah malam br terhegeh-hegeh tau psl cite jepun kene earthquake & tsunami nie..
nasib ayah bukak cite,if x bertambah-tambah outdated ler aku kan..
tp better lambat tau dr xtau pape kan..(nk gak bekap diri tu,pfftt~)
time tu dgr ramai ckp juz 8.9 jek tp tgk kt buletin 1.30 td,da official yg real punye ekceli 9.0..
yg terkuat dlm sejarah kot!!before nie slalu below 8 cmtu jek kan..
xpsl2 jd tsunami sampai 10 meter(33feet)..
ayah ckp lebih kurang tinggi bangunan 3 tingkat..tinggi tu weyh!!
if sape2 rs mcm xlogik,gi ler ukur sendiri yer..huhu..
































p/s : pray for japan!! =.='